احراز هویت okex

بهترین صرافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی بین المللی و مشهور بایننس است ولی به دلیل تحریم‌ها، امکان ثبت نام و احراز هویت بایننس به صورت مستقیم وجود ندارد و با این وجود، کاربران ایرانی در استفاده از خدمات این صرافی، با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند! اما روش های جایگزینی برای احراز هویت بایننس وجود دارد.

وریفای بایننس و قابلیت‌های این صرافی

با وریفای اکانت صرافی بایننس، تمامی قابلیت‌های این صرافی که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم برای شما فراهم می‌شود.

بزرگترین صرافی دنیا

با احراز هویت بایننس تجربه معامله گری در بزرگترین صرافی دنیا را تجربه خواهید کرد. قطعا معامله کردن در صرافی بایننس نسبت به دیگر صرافی‌ها متفاوت خواهد بود.

 
 
تنوع در تعداد رمز ارزها

با وریفای حساب بایننس، فضای معامله گری را با تنوع بالایی از رمزارزها را تجربه خواهید کرد. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا در معاملات گسترده‌ تری در بازار اسپات و فیوچرز شرکت کنند.

حجم بالای معاملات

با احراز هویت BINANCE، بیشترین میزان حجم معاملات در بازار را خواهید داشت. این امر امکان معامله کردن روی تمامی رمز ارزها را بدون دغدغه بسته نشدن معاملاتتان، برای شما فراهم می‌کند.

 
کارمزد بسیار پایین

با افتتاح حساب وریفای شده بایننس به دیگر مزیت این صرافی، یعنی کارمزد بسیار پایین آن در مقایسه با سایر صرافی‌های بزرگ خواهید رسید. این موضوع برای معامله‌گرانی که حجم بالایی از معاملات را انجام می‌دهند، مهم است.